KanSjälv

En podcast med jordiga fötter och en höna i famnen

2

Publicerad 2015-09-13 14:11:29 i Allmänt,


Nu är det dags för avsnitt 2 av KanSjälv-podden. I dagens avsnitt pratar vi skörd och tillvaratagande. Vi analyserar barnens smaklökar, berättar om framtida planer, vi förfäras över mörkret och det faktum att någon badar. Vi berättar om den nya kärleksrelationen någon har och uppdaterar oss, har vi klarat förra avsnittets utmaningar?
 
 Squash en toppenbra grönsak är vi båda eniga om men vad gör du med den? Vi tipsar om mat och bak. En del idéer sågas med fotknölarna. Och ja ni behöver inte misströsta, hönsen är med på ett litet hörn!
 Lyssnar gör du här  HÄR
Recept kommer i egna inlägg under dagen, för att lättare kunna hittas i framtiden.
 
Ha en fantastisk lyssningssöndag!
Mie & Erica
 

Kommentarer

Postat av: frupeterssonbloggar.blogg.se

Publicerad 2015-09-13 20:59:50

Tack för en intressant pod! Kul att no pratade om syrning! Jag har två burkar vitkål på syrning just nu. Gott och enkelt att göra fast jag har inget riktigt syrningskrus. Jag har provat att syra romansallad också, smaken blev bra men konsistensen lite sladdrig. Nästa gång ska jag nog prova rivna morötter och vitlök.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

KanSjälv

- en podcast med jordiga fötter och en höna i famnen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela